Grădinița acreditată prin ordin de ministru Nr. 5980 din data de 30.08.2023

Gradinita – un loc pentru copii

 Daca plecam de la premiza ca fiecare copil are dreptul sa-si traiasca fiecare etapa a vietii in felul sau, atunci putem face gradinita sa fie in mare masura un companion solidar si de incredere. Gradinita trebuie sa fie acel loc pentru copii unde le este permis sa aiba timp pentru ei, unde le este permis sa mearga pe diferite carari unde isi pot gasi propria lor lume. Ei vor sa invete jucandu-se si o pot face. Adultii trebuie sa aiba incredere in copii, ca acestia isi vor insusi lucrurile si cunsostiintele care au un rost pentru ei astazi, prin joaca. Ei nu asteapta sa vina un adult sa ii invete sa vorbeasca, sa citeasca si sa socoteasca. De cand sunt sugari petrec foarte mult timp si depun foarte mult efort sa descopere si sa inteleaga lumea din jurul lor. Noi sprijinim copii in a-si insusi aceasta invatare spontana. 

 

Este in obligativitatea educatoarelor de a recunoaste necesitatile fiecarui copil in parte si de a le aplica in activitatile lor zilnice, de a crea jocuri care sa-i ajute pe copii sa-si insuseasca cunostiintele necesare.

Dupa parerea noastra aceste lucruri se pot intampla doar daca exersam necesitatile sociale, emotionale, creative si cognitive ale copiilor prin joc, muzica si dans. Fiecare joc, singur sau in grup, da frau imaginatiei copiilor, iar la sfarsitul acestuia isi insusesc mai multe cunostiinte. Noi avem convingerea ca prin prin joc copiilor le este mult mai usor sa invete si o limba straina. Vorbirea este ceva viu, ceva cu care copii vor sa se joace prin sunete si versuri. Nu poate fi vorba de o pedagogie buna daca stau doar si repeta cuvinte dupa adulti, copii vor sa se distreze si sa inteleaga sensul si cuvintele.

 

De aceea gradinita trebuie sa fie un loc in care copii sa fie supravegheati si acompaniati in joaca lor. Un loc in care au voie sa greseasca si sa invete din greselile lor. Un loc in care au liberatea de a descoperi lumea, de a socializa atat cu copii cat si cu adultii. Un loc in care le sunt intelese sentimentele si fricile.

Misiune:

Viziunea noastră este o comunitate educațională unde fiecare copil e îndrumat cu iubire și profesionalism, în spiritul diversității și al bunătății.
Aspirăm să fim recunoscuți ca un model de excelență în educația timpurie, ca mediu în care fiecare copil beneficiază de oportunități egale pentru a-și atinge potențialul maxim. 

Ne dorim să consolidăm o fundație robustă pentru viitorul copiilor, prin promovarea integrității, colaborării și incluziunii, asigurându-ne că fiecare din ei este apreciat, că se poate exprima și dezvolta într-un mod autentic.

Viziune:

Ne angajăm să cultivăm un mediu sigur, incluziv și autentic, unde fiecare copil este încurajat să își exploreze și să își exprime individualitatea.


Prin intermediul unei echipe de profesioniști competenți și dedicați, cu o abordare centrată pe copil și bazată pe cele mai bune  practici educaționale, responsabilitate și autenticitate, dezvoltăm competențe esențiale, abilități sociale, emoționale și cognitive, construind astfel baze solide pentru o viață echilibrată.

Echipa

noastra

Madalina Surdu

Educatoare

Andreea Iacob

Educatoare

Iulia Nistor

Management

Melinda-Ilona Iezsenski

Educatoare

Filomena Grabcev

Director instituție

Iuliana Andreica

Educatoare

Dupa parerea noastra aceste lucruri se pot intampla doar daca exersam necesitatile sociale, emotionale, creative si cognitive ale copiilor prin joc, muzica si dans. Fiecare joc, singur sau in grup, da frau imaginatiei copiilor, iar la sfarsitul acestuia isi insusesc mai multe cunostiinte. Noi avem convingerea ca prin prin joc copiilor le este mult mai usor sa invete si o limba straina. Vorbirea este ceva viu, ceva cu care copii vor sa se joace prin sunete si versuri. Nu poate fi vorba de o pedagogie buna daca stau doar si repeta cuvinte dupa adulti, copii vor sa se distreze si sa inteleaga sensul si cuvintele.

 

De aceea gradinita trebuie sa fie un loc in care copii sa fie supravegheati si acompaniati in joaca lor. Un loc in care au voie sa greseasca si sa invete din greselile lor. Un loc in care au liberatea de a descoperi lumea, de a socializa atat cu copii cat si cu adultii. Un loc in care le sunt intelese sentimentele si fricile.

Partenerii